Veel gestelde vragen

Op al je vragen! Toch?

Bestellen en betalen

Helaas is het niet mogelijk om wijzigingen aan te brengen in de bestelling, omdat onze orders direct worden verwerkt nadat je hebt betaald. Je kunt echter het product retourneren of indien gewenst omruilen.

Vragen over verzending

Bestellingen geplaatst vóór 22:00 uur worden op dezelfde dag verzonden en worden doorgaans de volgende dag bezorgd. Voor leveringen naar België kan de bezorging mogelijk één dag langer duren.

Als je order meer dan €40,- bedraagt worden de verzend kosten automatisch verwijderd.

Bij bestellingen onder de €40,- rekenen wij altijd een standaard laag tarief van €4,95

Je ontvangt een email met daarin de track en trace code. Zo kun je altijd volgen waar jouw pakket is en hoef je niet onnodig lang in huis te blijven om op je pakket te wachten. Kleine producten verzenden wij als brievenbus pakketje hiervoor hoef je niet thuis te blijven.

Vragen over retourneren

Uiteraard mag dat! Wettelijk heb je recht op 14 dagen bedenktijd maar wij hebben deze verlengt naar 30 dagen. Je bent wel zelf verantwoordelijk voor het terugsturen naar ons magazijn.

Om een product te retourneren dien je ons retourformulier in te vullen. Als het product netjes en onbeschadigd is kunnen we er nog iemand anders blij mee maken en ontvang jij je geld terug. Let hierbij op het volgende.

  • Zorg ervoor dat de volledige inhoud van de verpakking wordt geretourneerd.
  • Retourneer de artikelen in de originele verpakking.
  • Het product dient in de originele staat te worden geretourneerd, zonder zichtbare tekenen van gebruik of beschadiging.

Deze is 30 dagen om aan te melden + 14 dagen om het product op te sturen.

Na ontvangst controleren wij het pakket waarna wij binnen 14 dagen tot betaling over gaan. Dit gaat meestal sneller.

Garantie vragen

Natuurlijk heb je bij ons garantie en indien er geen uitzonderingen gemeld zijn is die bij ons 2 jaar!

Het kan altijd voorkomen dat een product kapot gaat binnen de garantie termijn. Om je garantie claim in te dienen kun je mailen naar service@soem.nl of ons garantieformulier invullen.

Schade door water, schade door vallen, gebruikelijke slijtage en schade veroorzaakt door eigen handelingen vallen niet onder de garantie van SOEM.

Contact

Dat kan van maandag t/m zaterdag op verschillende manieren.

Via ons contactformulier

Via Email: service@soem.nl

Via WhatsApp: +31 643536750

Chat volgt binnenkort

Wij proberen altijd zo snel mogelijk te reageren. Heb je een hele dringende vraag Bel ons dan of stuur een ons een WhatsApp dat is vaak de snelste manier.

Stond je vraag er niet tussen?

Stuur hem dan naar ons toe, dan beantwoorden wij je vragen en voegen deze gelijk toe.

SOEM Payoff Voor elk gewicht een passen de weegschaal (500 x 200 px)

Bij SOEM kennen we het belang van een betrouwbare meetoplossing. Er is niets vervelender dan een recept dat mislukt, koffie die niet smaakt of andere problemen omdat je weegschaal je in de steek laat.

SOEM staat voor service en kwaliteit

Alle producten van SOEM zijn ontwikkeld, geproduceerd en getest volgens een hoge kwaliteitsnorm. Wij streven naar 100% klanttevredenheid.

Samen voor een leefbare planeet

SOEM draagt bij aan het scheiden van afval en zijn aangesloten bij verschillende organisaties die verantwoordelijk zijn voor het scheiden en verantwoord afbreken van de afvalberg

Keurmerk webwinkel